× KISS International Help Forum. English language, please.

Greek language

Mehr
23 Apr 2010 18:15 #1390

I fixed it finally!!I just unistalled joomfish and it showed well in the frontend also!!Thanx again and keep up the good work! ;)

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Apr 2010 18:08 #1389

ok it installed good now!But in the frontend the component is not translated in greek.I mean the tabs like \"advertise an item\".The backend is translated ok.I have set the greek language as the default language for the site..

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Apr 2010 16:57 #1385

Look in your <joomla-root>/language and <joomla-root>/administrator/language directory. There must exist a file named like \"el-GR.xml\" or \"gr-GR.xml\".

This is the language core file. If the file does not exist, the error is generated.


Ob ein Glas halb voll oder halb leer ist, ist mir egal. Hauptsache meine Zähne passen rein.
No matter whether a glass is half full or half empty - as long as my teeth fit in.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Apr 2010 15:26 #1382

i stilll get the same error message..No core pack exists for the language :el-GR

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Apr 2010 15:13 #1380

We have just uploaded a new lang_greek language file with el_GR tags. Please try to install again.


Ob ein Glas halb voll oder halb leer ist, ist mir egal. Hauptsache meine Zähne passen rein.
No matter whether a glass is half full or half empty - as long as my teeth fit in.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
23 Apr 2010 14:44 #1379

I tried that and i get this error message: Language Install: No core pack exists for the language :gr-GR

Maybe it should be translated to el-GR

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Powered by Kunena Forum
Wir benutzen Cookies

Wir nutzen Cookies auf unserer Website. Einige von ihnen sind essenziell für den Betrieb der Seite, während andere uns helfen, diese Website und die Nutzererfahrung zu verbessern (Tracking Cookies). Sie können selbst entscheiden, ob Sie die Cookies zulassen möchten. Bitte beachten Sie, dass bei einer Ablehnung womöglich nicht mehr alle Funktionalitäten der Seite zur Verfügung stehen.